pátek 1. března 2013

První březnový, aneb Maličkosti pro radost podruhé

Tak tu máme první březnový den, i když po včerejším jarním počasí dnes nebylo ani památky. Ba naopak, den byl pošmourný a tma jak v pytli. Asi bych toho chtěla po prvním březnu opravdu moc. A k tomu všemu mě celý den bolela šíleně hlava. Naštěstí mi den aspoň trošku prozářil fakt, že balíček který jsem posílala v rámci výměny u Ajky, konečně dorazil. Podle reakce majitelky jsem tu radost opravdu udělala. Vyšívala jsem jen maličkou dečku, protože jsem se bála, že nic většího časově nezvládnu. Už pilně pracuji na překvapení do jarní výměny od Simonky. Přeji krásný večer Rija

3 komentáře:

  1. Jaru, máš to krásně vyšité. Kdysi jsem se taky snažila, ale pak už nebyl čas, dětí bylo čím dál víc a zas tak šikovná nejsem. Tak to přenechávám takovým šikulám, jako jsi ty:-). Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško děkuji za pochvalu. Neřekla bych, že nejsi šikovná. Tvůj blog je hodně inspirativní.

      Vymazat
  2. Dečku máš krásně vyšitou. Jsi hodně trpělivá, to já ne. :-)

    OdpovědětVymazat