čtvrtek 28. února 2013

Jaro je tady

Už jenom jeden den a končí nám pracovní týden. Jaký byl ten váš? Můj bych řekla nic moc. Nejenom, že mě zlobí záda a kosti (ve vzduchu máme jaro), ale abych to neměla tak jednotvárné, tak jsem se včera tak trošku polila vroucí vodou. No a vzhledem k tomu, že moje lékárnička je velmi nedostatečně vybavená, tak mi naskákaly do rána na noze puchýře. To by ještě nebylo tak nejhorší, kdybych ráno nemusela řešit problém, jak narvat nohu do kozačky. Ještě štěstí, že mám převážně sedavé zaměstnání, protože jsem připomínala kulhavého Orfea. Cestou z práce mi náladu vylepšilo sluníčko a tak jsem v pohodě zvládla i cestu na poštu. Ve vzduchu je cítit jaro a tak po příchodu domů jsem se snažila ukecact to plyšové zvířátko, aby se trošku prošla. Nelinka odmítá ve městě chodit ven. Klidně by si vystačila s trávníkem u domu, mohly bychom se tam procházet i hodiny. Jenže to odmítám zase já, protože by mi sousedi mohli zavolat docenta Chocholouška. Nakonec jsme se prošly kousek podél řeky a já si to opravdu užívala. Pak madam hodila brzdu a zpátečku a na zpáteční cestě to vypadalo, že venčí pes mě. Přišla domů lehla a upadla do pelíšku a spala jak mrtvola. Jarní vzdoušek ji unavil. Už se těším na chalupu a na procházky po venku. Dneska mi došel balíček od Věrušky, která mi byla přiděla ve výměně Maličkosti pro radost, kterou pořádala Ajka. Tyto výměny mě začaly bavit. Věruška pro mě udělala nádherný věneček, který mi krásně doladí moje jarní řádění na chaloupce a k němu přiložila úžasného andílka. Andílků přeci není nikdy dost. Slunečně naladěna, jsem nasadila sukulenty, co jsem si před časem koupila. Sukulentům se u mě dost daří, tak jimi osazuji kde co. Přeji vám příjemný večer a krásný víkend Rija
Věneček z výměny, není nádherný





8 komentářů:

  1. krásný věneček ti Věrka poslala:-)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji ajsem moc ráda, že potěšil.:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, určitě dodám fotky z chaloupky. Na tom stolku ten věneček tak nevynikne. Moc děkuji

      Vymazat
  3. Jaru, věneček pěkný, máš to doma útulné. měj se krásně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  4. Jarunko vidím, že s těmi psy to není lehké nikde. Náš dobrman se ovšem začal promenádovat po vesnici sám.Po 10ti letech ho popadla blbá. Díru jsme už našli a vycházky zatrhli:-). Je hodný, ale ani já bych nechtěla takového cizího psa potkat. Tak má smůlu.Máš to doma jarně nachystáno, tak už aby to propuklo. Krásný den

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, věneček je krásný, ale já od Tebe také dostala parádu! To Ti muselo dát práce! Moc Ti za dáreček děkuji!

    OdpovědětVymazat
  6. Věneček je moc pěkný, také mám taková překvapení ráda :-)

    OdpovědětVymazat