pondělí 9. dubna 2012

Chaloupka v novém kabátku

Před pár měsíci jsem se rozhodla proměnit si verandu s kuchyní na chaloupce. Trošku mi v té změně pomohla kamarádka Eva, která se také rozhodla pro změnu a proto mi věnovala kus svého jetelíčkova, abych měla základ pro svou proměnu. Původně jsem si přála mít vše nachystané do příchodu jara. Jenže než jsem si všechno náležitě rozmyslela, jako již tradičně desetkrát změnila, nějak se všechno kolem zamotalo a já přestala stíhat. Něco jsem ponechala v původním stavu, něco pozměnila. Konečně se mi podařilo, alespoň částečně proměnu dodělat a tak konečně přišlo i na výhru, co jsem před časem vyhrála. Kuchyň se krásně prosvětlila a zútulnila. Ještě není všechno přesně jak by mělo být, ale i tak jsem ráda, že se mi všechno podařilo, jak jsem plánovala. Díky mé kamarádce Verunce a jejímu muži, který mi opravil šicí stroj, mě i to šití bavilo mnohem víc, než dřív. Jakmile se ještě víc zlepší počasí, tak chci barevně sjednotit nábytek. Tím, že je to chaloupka, tak je vybavena, vším možným a barevně nejednotná. Jednou se snad dočkám vysněné kuchyně. Zatím si o ní nechám jen snít a pořád můžu plánovat, jak bude jednou vypadat. Jani ještě jednou děkuji, dárek se mi krásně hodí do kuchyně a nádherně mi voní celá kuchyň. Už nosím v hlavě další změnu a to obýváku. Takže příště vás pozvu na kafíčko ke krbu. Vaše Rija






2 komentáře:

  1. Jaruško, máš to na chaloupce krásné a útulné.. :o) Měj se moc hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. A víš že je u tebe moc hezky?

    OdpovědětVymazat