neděle 22. dubna 2012

Nové přírustky

 Čeho? Kde? No přece kytek na mé zahrádce. V pátek cestou na chaloupku mi manžel zastavil v zahradnictví. Nic jiného mu nezbývalo. V sobotu jsme měli výročí seznámení, tak místo obvyklé kytičky mi nabídl návštěvu zahradnictví. Že si nepamatujete, kdy jste se seznámili? No kdyby jste měli takové seznámení jako my, určitě by jste na něj také vzpomínali. Takže jsem se v zahradnictví patřičně pokochala a nakoupila pár nových skalniček. Večer mi do nich napršelo, ráno si v nich ustlala Micka, ale nakonec byly úspěšně zasazeny. Na zahrádce jsem strávila celou sobotu a až do večera jsem se rýpala v hlíně. Tedy s občasnými pauzami na pověšení prádla. Venku bylo moc krásně, sem tam sice sluníčko zašlo, ale i tak se den vydařil. Skalka začíná krásně rozkvétat. V tomto období je nejkrásnější. Na sluníčku se trávník rozzářil stovkami malých sluníček pampelišek. Celou dobu mě bedlivě sledovala naše zvířátka, i když to úšpěšně maskovala občasným zdřímnutím. Některé polohy, byly tak zajímavé a já litovala, že nemám po ruce foťák. Budu muset vymyslet nějaké uložení, aby byl neustále po ruce. Doufám, že i u vás se sobota vydařila a užili jste si báječný den. Rija







1 komentář:

  1. JARUŠKO, MOC PĚKNÝ A UŽITEČNÝ DÁREČEK OD MANŽELA.
    ZAHRÁDKU MÁŠ HEZOUČKOU.
    PŘEJI POHODIČKU A PŘÍJEMNÉ ŽITÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat