pondělí 9. dubna 2012

Hra na kočku a myš

Svátek nesvátek, dnešní sluníčko mě dopoledne zlákalo k praní prádla. Nikdo k nám na pomlázku nechodí a my jsme byli pozvaní na oběd k mé mamince, tak jsem využila sluníčka k vyprání zbytku prádla. Ještě než jsme vyjeli, tak jsem šla prádlo pověsit a jako obvykle se došly kočky otřít o nohy. No tedy došla jen Micka, tak jsem na Zrzka zavolala a on se po chvíli objevil s ulovenou myší v tlamě, to jsem si původně myslela. Když přišel blíž, zjistila jsem, že je myška ještě živá. Před mýma očima tak začala skutečná hra kočky s myší. Dokonce i Nela se zaujetím celou hru pozorovala. Chvílemi to sice vypadalo, že myška uteče, ale bystrý kocourek ji pokaždé chytil a nakonec nad ní zvítězil.






3 komentáře:

  1. Zrzek je kluk šikovný :-) Líbí se mi, jak je Nelinka pozoruje. Adélka ráda vyčmuchává myší díry na louce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný fotky snímek za snímkem..

    OdpovědětVymazat