sobota 3. března 2012

Pohoda, klídek, tabáček....

Přeji vám všem krásný sobotní podvečer. Po několikadenní odmlce se opět hlásím. Minulý pátek jsme s manelem byli na plese a přestože jsem si večer užila báječně, sedl tam na mě nějaký virus a od pondělka mě pořádně zlobí. Do středy jsem statečně odolávala, ale nakonec jsem zůstala doma na doléčení. Po dvou dnech v posteli jsem toho měla dneska tak akorát. Ráno to sice vypadalo, že z postele určitě nevstanu, ale jak postupně sílily sluneční paprsky, postel mě přestala bavit a místo povalování se, jsem zapnula pračku, aby prádlo venku mohlo krásně uschnout. Teplota se postupně vyšplhala až skoro na 17 stupňů a jen stěží jsem odolávala volání zahrádky. Naneštěstí mě stále není dobře a v pondělí už bych ráda do práce, tak jsem vydržela a jen po chvilkách jsem se vyhřívala na sluníčko. Za to naše zvířátka se vyhřívala přímo ukázkově. Při pohledu na kočky se mi hned vybavila slova jedné známé písničky "pohoda, klídek, tabáček.....". Přesně takhle mě kočky totiž připadaly. Micka si pro své vyhřívání umí vybrat ty nejzajímavější místa. Zrzek, zase zaujal polohu mrtvého kocoura. Vzduch voněl jarem a doufám, že do příštího týdne už budu opravdu fit a počasí vydrží a já se konečně budu hrabat v hlíně. Po zimě se na to už opravdu moc těším. Krásný večer přeji vaše Rija




Žádné komentáře:

Okomentovat