sobota 3. března 2012

Jarní červánky

Dnešní sluníčkový den přímo vybízel k práci na zahrádce. Odolala jsem velkému pokušení, protože jsem celý týden bojovala s nějakým vlezlým virem, kterému se u mě líbilo a nechtěl ode mě odejít. Takže letos začal prací na zahrádce manžel. K večeru měl nachystanou pořádnou hromadu větví a zbytků dřeva a bylo bezvětří, tak se rozhodl vše spálit. Šla jsem pověsit poslední pračku a nad obzorem se rozléval krásný západ slunce. Pohled přímo nabízel, abych se vrátila pro foťák a pokusila se tu nádheru zachytit. V blízkosti ohně, plameny vyskakovaly vysoko a bylo teplo, takže jsem chvíli koukala do plamenů a dočkala jsem se krásně zbarvených červánků. Na obloze už je vidět, že se jaro blíží mílovými kroky. První část úklidu, po zimě, máme za sebou a můžeme se těšit na další práce. Už se moc těším na podvečerní posezení na zahrádce, u šálku kávy nebo skleničky dobrého vínka. Doufám, že to bude brzy. Rija







1 komentář: