pátek 31. května 2024

Zahrada koncem května

Neskutečné, zítra končí nejkrásnější měsíc v roce. Pro mě je květen nejkrásnější. Kvetou ty nejkrásnější kytky. Pivoňky, kosatce a postupně i růže. Na zahrádce k tomu všemu kvete zimolez a večer se zahrada zahalí do úžasné sladké vůně. Rozkvetla mavuň, večernice vonná. Ráda se procházím podvečerní zahradou, když padá rosa, nohy mám mokré a kolem vládne ticho a klid. Některé rostliny se rozrostly trošku víc, než bych si přála, ale nemám to srdce je usměrnit. Tak je to taková malá divočina, kterou si ale oblíbilo místní ptactvo a za odměnu mi v podvečer předvádí své kousky. Lepší než televize. Klidný a pohodový víkend. Rija























4 komentáře:

  1. Jů, Tobě to krásně kvete a ten hnědý kosatec!!! To je bomba. Podobný jsem měla na zahradě, ale hlízy mi sežrali slimáci...Krásná růže nakonec. Přeji Ti moc pěkné dny a ať Ti zahrádka dělá radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné zahrada, Rijo! Je vidět láska a péče!
    Hezkou sobotu přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná zahrádka plná květů. Taky považuju květen za nejkrásnější měsíc.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc jsem si tvé fotky užila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat