pátek 8. září 2023

Do mraků - výzva

 Září se už hezky zabydlelo v ročním kalendáři. Neskutečné. Tolik se toho děje kolem mě, že občas nestíhám den ani yychutnat a už je tu další. Před pár dny jsem u Stáni na blogu objevila fotografickou výzvu a říkám si, mám dost času, abych probrala moje letní fotky a něco vybrala. Uběhlo pár dní a cestou na víkendový výlet, jsem si užívala pohledy na oblohu a mraky, které se po ní honily. Pořád bylo dost času a najednou, je za minutu dvanáct:-).

Když jsou na obloze mraky, tak mám možnost je pozorovat, při každodenní cestě z práce a do práce. Foťák je moje součást a když náhodou jdu bez něj, tak toho pak lituji:-). Fotím skoro pořád. Ráno na nádraží se sem tam najde zajímavý obraz, na procházce k rybníku. A obloha poskytuje tolik úžasné podívané, že bych z obrázků oblohy mohla poskládat celý seriál:-).

Takže malá ochutnávka z letošního léta. Obloha stokrát jinak a pořád krásná a kouzelná. Pohodový víkend. Rija




















8 komentářů:

  1. Járo, některé ty mraky jsou opravdu zajímavě naskládané, Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Záběry mraku se povedly👍,tak sama pro sebe našla jsem pár obrazců tvořených v mracich.

    OdpovědětVymazat
  3. Jari, to jsou moc hezké fotografie. U rybníků jsou krásné a zajímavé záběry vždy. Hezká krajina je tam u vás. Ta třetí fotka odspodu je podle mně TOP!!! Přeji ti hezkou sobotu a díky za pěkné pokoukání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ta je focená v Třeboni u rybníku Svět.

      Vymazat
  4. Moc působivé fotky!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, jsem ráda, žes výzvu přijala. Vybrala jsi hezké fotky, nejvíc se mi líbí západ slunce nad hladinou vody

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rijo, Tvoje mraky se mi líbí všechny moc ! Pozdravuji, Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásně zachycená obloha.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat