neděle 25. září 2022

Podzimní procházky

Konečně se na nebi objevilo sluníčko a udělalo se teplo. Po dnech plných deště se navíc včera ráno ochladilo. První podzimní den teplota klesla až na jeden stupeň. Naštěstí vyšlo sluníčko a den zalilo slunečnou září a teplem. V pátek jsem měla dovolenou, takže jsme si s Nelinkou mohly udělat delší procházku. Obloha byla jak vymetená, bez jediného mráčku. Jediný oblak na nebi vycházel z Dukovanských chladících věží. Podle kouře z Dukovan poznám, že je krásná viditelnost. Všude kolem bylo ticho, jen ptáci v korunách stromů dováděli. Asi měli radost, že konečně neprší. Skoro každý den chodím k rybníku. Nic moc se tam neděje, je pořád stejný, tak i přesto je tam kouzelně. Ke štěstí mi stačí volavka, odraz stromů na hladině, případně letící balón v dálce. Občas se mi podaří zachytit volavky v letu. Pořád je co pozorovat. Měla jsem štěstí, že tentokrát pózovali i motýli. Po delší době jsem viděla kudlanku. Vyhřívala se na sluníčku. Dnes jsem měla štěstí na labuť. S grácií plula po vodě a sem tam změnila směr. I přes drobný déšť a oblaka na obloze se víkend vydařil. Rija



























5 komentářů:

  1. Moc krásné fotografie Jari. Líbí se mi všechny, ale nejvíce volavky, labutě i babočka a saranče, samozřejmě i krajina. Přeji ti krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda podzimní procházky když se den povede.
    Teď zrovna byly u nás tři pěkné dny.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Mc pěkné fotky i procházky.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, krásné fotky, užila sis procházku. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rijo, hezky si užíváš podzimu. Mám ho moc ráda, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat