pátek 5. června 2020

Cesta za Měsícem

Pomaličku končí první červnový pracovní týden. Pro mě byl nějaký náročný a odpoledne jsem byla ráda, že jsem doma, venku prší a já nic nemusím. V noci jsem špatně spala, tak mě šustění deště uspávalo v křesle. Manžel chodil kontrolovat mraky, protože se těšil, že bude pozorovat Měsíc. Je narozen na nějaké šťastné planetě, nebo co. Jako zázrakem se začalo vyjasňovat a dokonce vyšlo i sluníčko. Po čtvrt na osm jsme vyrazili do polí, hledat místo, kde bude nejlépe vidět. Mělo být vidět stínové zatmění Měsíce. Než se setmělo a vyšel Měsíc, tak jsem se procházela kolem polí a pokoušela se zachytit okolí. Venku bylo nádherně, jen příště musíme vzít stoleček, židličky, láhev a skleničky. Bylo by to víc romantické. Tak někdy příště napravíme. Rija




















1 komentář:

  1. Rijo, moc pěkné fotky - líbí je mi jak ty zachycující oblohu, tak ty zachycující věci kolem...

    OdpovědětVymazat