neděle 24. května 2020

Květnové dny

Začátkem května nám v práci skončilo omezení a nastal blázinec se zajištěním dostatečného množství, desinfekce, ochranných pomůcek a dalších věcí spojených s návratem studentů do škol. Pěkný blázinec, zvlášť, když některé věci zmizely z trhu a objevily se jiné, jejich ceny se pohybují za hranicí normálnosti a zdravého rozumu.
Naštěstí zdravý rozum mě neopouští při práci na zahrádce (i když manžel o mém zdravém rozumu pochybuje). Návštěvy zahradnictví byly nějak častější, protože bylo potřeba osázet truhlíky letničkami a navíc jsem dostala peníze, které jsem proměnila za nové rostliny a stromky do zahrádky. Splnil se mi další sen. Konečně naše zahrada byla obohacena o vodní prvek. Mám fontánu. Zurčení vody mě uklidňuje. Pár dní zabralo, najít fontáně správné místo a to místo zabydlet. Dvorek se pomalu začíná měnit v džungli. Nový doplněk získal i obývák, který po letnění fíkusu získal víc světla a místa. Nový květinový stolek nezabírá tolik místa a uvolnil se prostor na parapetech. Na zahradu přijde další okrasný prvek, jen ještě potřebuji novou kytku:-))))). Děti mají maminku přečtenou a vidí ji až do žaludku. Navíc košík okupuje nový méďa a navíc úžasná kosmetika. Vůbec jsem neměla tušení, že se dá sehnat fialkové mýdlo. Je to jako ulehnout na louku plnou fialek.
Uvolnění stavu umožnilo setkání s rodinou. Příjemné posezení u dobrot, s dobrými lidmi. Už mi to chybělo. Včera konečně krásně napršelo, tak co víc si přát. Jen trochu zdraví, pohodu a klid. Mám vás všechny ráda. Rija





8 komentářů:

  1. Voda v zahrádce musí být prima prvek. A máš to pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. Fontánka je parádní, stejně tak i nový květinový stolek. 👍👍
    O fialkové kosmetice jsem vůbec neměla tušení. Ale dokážu si tu nádhernou vůni vybavit.
    Měj krásné dny

    OdpovědětVymazat
  3. Jo,jo parádíš si to na zahrádce, pěkné to máš.
    Docela si dovedu tu fialkovou vůni vybavit. Musí být příjemná, ale ne příliš intenzívní.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    obdivuji, jak ti to vše pěkně roste a kvete, já jsem mizerný zahradník. Vodní prvky mám taky ráda, pořídila jsem si do bytu (nemám zahradu, bydlím v paneláku) taky fontánku a jsem s ní moc spokojená:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den Jaruško,

    prosím Vás, kde jste sehnala ten úžasný květinový stolek.
    Děkuji Jarka z Kroměříže

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Jaruško nemám tušení kde ho syn sehnal. Je to totiž dárek právě od něj. Zkuste se podívat na vyhledávač FAVI, tam je velký výběr.

      Vymazat
  6. Moc děkuji, podívám se. Máte krásnou zahrádku.

    Děkuji Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Vodní prvek je alespoň pro mne nejdůležitější, příští měsíc mi na zahradě přibude kaskáda a potok, to budou ale splavy :-)
    Víš, člověk, když si najde nějaký směr, stává se klidnějším, spokojenějším a to za peníze nekoupíš, maximálně utratíš za krásnou květenu.
    Krásné dny u koníčku, který zaplní duši až po okraj.

    OdpovědětVymazat