sobota 4. ledna 2020

Knižní okénko

Poslední dobou knihy zanedbávám. Nebyla na čtení ta správná nálada. Nepatřím mezi lidi vyhledávající nucenou zábavu, tak jsem na Silvestra zalehla s knihou a než odbila půlnoc měla jsem knihu přečtenou. Před pár měsíci jsem začala číst knihu Ostrov kamélií a od té doby kniha ležela na nočním stolku. Teprve teď přišel její čas. Je to poutavě napsaný příběh odehrávající se v Bretani. Kniha přesně pro mě. Krásný romantický příběh s dobrým koncem. Kniha je tak úžasně napsaná, že jsem zatoužila vidět Bretaň na vlastní oči. Hned ve středu jsem se pustila do pokračování Ženy z ostrova kamélií. Osudy hrdinů se pěkně zamotají, aby se na konci rozpletly a opět vše skončilo dobře. Včera už jsem se od knihy nemohla odtrhnout. Pokud máte rádi romantiku, tak vřele doporučuji. Rija


3 komentáře:

  1. Píšu si a v knihovně se poptám.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Autorku ani obě knížky neznám, tak pokud mi v knihovně padnou do ruky a budu mít náladu na trochu romantiky, tak ji zkusím

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný že dáš knížku za večer. Letmo jsem si vzpomněl na maturitní roky kdysi v pračase... K babičce jsem to měl lokalkou 2 hodiny. Než dojel motorák tam a zpět, dal jsem Bídníky. 😉 Pavel

    OdpovědětVymazat