neděle 1. prosince 2019

Royal Moscow Ballet

Krásný podvečer přeji. Dnešní den je naprosto okouzlující. Vybrala jsem si totiž druhou část dárku k našemu svatebnímu výročí. Dostala jsem od manžela lístky na balet Labutí jezero v podání Královského moskevského baletu. Nejsem nijak velký milovník baletu, ale toužila jsem vidět Labutí jezero v podání právě ruských baletních umělců. Manžel měl strach, že se bude nudit, ale přesvědčovala jsem ho, že bude stačit, když se zaposlouchá jen do samotné hudby Petra Iljiče Čajkovského. Nakonec ho hudba, choreografie i výkony baletek a tanečníků byl naprosto úchvatný a hned první tóny, překrásné hudby, nás vtáhly do děje. Krásnou atmosféru jsme si nenechali pokazit kritickými poznámkami některých návštěvníků. Představení se totiž konalo na výstavišti v Brně, tak tomu chybělo kouzlo divadla. Trošku mě mrzí, že někteří lidé si balet spletli s koncertem a tak se u hudby bavili. Přes tyto drobné nedokonalosti, byl pro mě tento zážitek úžasný a manželovi mockrát děkuji za splnění mého dalšího snu. Rija

Žádné komentáře:

Okomentovat