úterý 23. dubna 2019

Jaro u nás doma

Ačkoli to vypadá, že celé dny trávím rozkopáváním zahrady, tak to není až tak úplně pravda. Pokud mi to elán dovolí, tak vymýšlím změny v našem domově. Před časem jsem dostala krásnou keramiku, která málem skončila v popelnici. Pár dní jsem ji měla rozloženou v kuchyni, než jsem ji rozmístila podle svých představ. Když už byly ty velikonoce, tak jsem vytáhla kraslice, aby se holky trochu vyvenčily. Zbytek dekorací je jarních, přeci jen jaro prožívám víc, jak velikonoce. Tím, ale má tvůrčí kreativita skončila. Na víc nebyl čas:-). Prostě zahrada vítězí na plné čáře. Velikonoční pondělí jsem věnovala úklidu dvorku a zprovoznění venkovního posezení. Ještě chybí kytky, ale pořád mám strach nasadit letničky. Ještě v sobotu bylo ráno kolem nuly. A dnes to venku vypadá spíš na konec světa, než na blížící se květen. Ale jsem vděčná, za každou kapku, která spadne na zahradu. Klidně snesu delší ochlazení, jen když pořádně naprší. Tak ať hezky prší. Pěkný večer. Rija










9 komentářů:

  1. Jaruško, moc hezké posezení máte, a doplněné letničkami, to bude úplná oaza klidu :)
    A ty kořenky, s těmi velkými korkovými špunty, ty mám stejné. Stále je používám a nevyhodila bych je za nic na světě. Mám jich 12 a velmi je opatruju.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Venkovní posezení je prima, to je velká výhoda domku... To vaše je pěkně zastíněné, tam to bude v létě moc příjemné.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké venkovní posezení a hezké to máš i doma.
    Ano, ochladilo se.Večer malinko u nás zapršelo, ale v podstatě to bylo o ničem. Dnes je nebe hodně šedivé, tak snad ještě nějaká ta kapka spadne.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jarko, keramiky by byla škoda, kdyby skončila v koši. Podařilo se Ti ji hezky zakomponovat do kuchyně, jako by tam byla od jak živa. A venkovní posezení to je úžasná věc, ještě až tam budou kytičky, tak to nebude mít chybu. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak už se těším, až to uvidím na vlastní oči.:)
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jaruško, krásně to máš doma nazdobené. Keramika je moc hezká a v tvé kuchyni jí to moc sluší.
    Měj se hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Rijo, já už mám vše v truhlících venku jako každý rok, ještě tedy budu něco přidávám. Máš to pěkné venku i doma. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Keramika nemá chybu, s kuchyňkou jí to moc sluší. Byla by škoda jí vyhodit. V obýváku ti to moc pěkně ladí! Posezení je prima, tam se bude odpočívat! :-)
    Hezké dny!
    evice

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško moc krásné to doma máte i venku.Hezký nový týden přeji

    OdpovědětVymazat