úterý 16. dubna 2019

Duben na zahradě

Krásný večer přeji. Venku už to opět vypadá jarně, i když dnešní ranní mrazík byl úplně k zlosti. Co nepomrzlo před 14 dny, kdy byl také mrazík, to zmrzlo dnes. Předtím meruňky, dnes třešně a jahody. Poslední roky pravidelně před velikonoci mrzne a mrazík způsobí pohromu na zahrádce. Naštěstí se den do odpoledne vylepšil, kdy jsme mohli odejít z práce dřív, protože nešel proud. Ačkoli jsem se snažila najít si práci, kde nebude potřeba proud a tím pádem počítač, tak skoro při každém druhém kroku, jsem si chtěla ověřit výsledky na počítači:-). Nakonec jsem byla ráda, že můžu odjet dřív, že vlak nemá zpoždění a já stihla autobus k nám na konec světa. Nela byla zjevně dotčena, že ji ruším z jejího odpočinku tak brzy a chvíli ji trvalo než si srovnala packy, aby mě mohla tedy přivítat, když už jsem doma. Uvařila jsem si kávu a v obležení zvířat si ji na sluníčku vypila. S hrnkem kávy v ruce, jsem si prohlížela zahradu a plánovala další úpravy, které ještě musím udělat. Než dojel manžel zase jsem o kus pokročila a dokonce vytvořila i volné místo na nové květiny, které nutně musíme zítra nakoupit. Pomaličku se zahrada začíná probouzet a přibývá čím dál víc květů. Ještě zítra do práce, a pak mám před sebou pět dní volna. Manžel vyhrožuje, že mi vymyslí nějaký jiný program, protože jsem prý schopná za tak dlouhou dobu rozkopat zbytek zahrady:-).
No, trošku má pravdu, dnes mě napadla další menší úprava:-). Tak jsem na to zvědavá co vymyslí.. Má být hezky, což je pro práci na zahradě, jako stvořené. Rija












2 komentáře:

  1. Určitě nebude na škodu když zvelebování zahrady proložíš i něčím jiným. Ale rozkvétá Ti to už krásně!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Velikonoční volno by mělo být slunečné, takže by práci na zahradě nemělo nic bránit. Ale je třeba myslet na to, že nejen prací živ je člověk :-).
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat