sobota 3. března 2018

Vždyť to byl záměr

Po delší pauze jsem se opět vrátila k vyšívání. Vyšívám od dětství, ale poslední dobou nejraději vyšívám křížkovou výšivku. Jen potřebuji čím dál lepší světlo. Měla jsem tady pár nedodělků, tak jsem si řekla, že je nejvyšší čas se jich zbavit. Motiv s ptáčkem byl vlastně vyšitý celý, jen netuším, kde soudruzi z NDR udělali chybu a celá výšivka se mi posunula víc doprava. Nejdříve mě to hodně štvalo a měla jsem sto chutí jej vyhodit, ale odložila jsem jej do košíku k ostatním nedodělkům, možná jednou na něj dojde čas. Minulý týden jsem hledala něco úplně jiného a z košíku vypadl ptáček. Při pohledu na výšivku mě hned napadlo jak nedostatek s rozvržením motivu zamaskovat. Vyšila jsem do rohu motýlky. Takže nakonec výšivka dostála svému účelu a vznikl celkem zajímavý polštářek. Vždyť to byl vlastně původní záměr, že jo. Rija

4 komentáře:

  1. A o tom to je. Umět si poradit. Někdy to hned není, ale odstup času učiní své. Takže je dobře, že si poradila a máš z toho radost.
    Hezké sobotní odpoledne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, moc hezký motiv jsi vyšila. A kdybys nenapsala, že jsou motýlci dodatečně vyšití, tak bych si myslela, že na předloze byli .-)
    evice

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc krásné a mně se právě líbí, že není motiv úplně uprostřed. Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera. To je výšivka přesně podle mého gusta.
    Krásnou neděli, pa.

    OdpovědětVymazat