čtvrtek 8. března 2018

Jaro klepe na dveře

Ještě minulý týden mrzlo až praštělo a tento týden sluníčko hřeje a rtuť na teploměru nesměle stoupá vzhůru. Poslední dva dny vyšplhala teplota až na dvanáct stupňů, vzduch voní, ptáci se překřikují, takže vše nasvědčuje, že jaro už je snad za dveřmi. Mě tedy již delší dobu svrbí ruce a neustále mám chuť zabořit je do hlíny. Nemůžu se dočkat víkendu. Předpověď hlásí na neděli 16 stupňů, nejvyšší čas vyrazit na zahradu. Já ji tedy pravidelně chodím obhlížet už od ledna. Na podzim jsem začala s rozšiřováním a úpravou trvalkových záhonů, takže mě čeká pokračování. Mám v plánu nějaké další úpravy a změny, tak doufám, že se mi bude dařit. Abych si čekání zpříjemnila, tak jsem začala nakupovat semínka, cibulky a oddenky a především květináče. Těch mám stále málo. O víkendu zajedeme pro hlínu a můžu nasadit cibulky, vyset semínka. Mám i nějakou zeleninu, místa mám zatím dostatek, takže doufám,  že letos nasadím, vše po čem moje srdce touží. Přeji vám krásný a pohodový poslední pracovní den tohoto týdne. Rija



7 komentářů:

  1. taky se už nemůžu dočkat víkendu - dnes trochu sestřihávání keřů, a hnůj z farmy..... V sobotu to propukne
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, ty už máš veliké muškáty!! Taky se zahrady nemůžu dočkat.... :)
    Měj se hezky, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo muškáty jsem tak koupila, ale už vím, že jich mám málo :-))).

      Vymazat
  3. Jé tady to ožilo!.-) Krásné obrázky noční oblohy!
    Příprava na jaro v plném proudu... tak hlavně opatrně, ať se nenastydneš .-)
    Hezké dny! evice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko děkuji za návštěvu. Toho nastydnutí se bojím, ale zatím nemám vychytáno, jak se obléct, takže přes záda mám uvázanou bundu:-))).

      Vymazat
  4. Zdravím... horší ovšem bude až se dosti zkrácené jaro přesune rovnou do těžce teplého a celkem dlouhého letního období. Ono všeho moc škodí (jak se tak říkává). Stačí si vzpomenout na minulá horká léta, a už se otáčím na židli po své zatím ještě vypnuté mobilní klimatizaci. Žel před létem se (na rozdíl od zimy) nikdo pořádně neschová (a vysvléct se už víc jaksi nejde; stejně jako že nemůžeme pořád vysedávat u moře atd). Jedině opravdu doma za dveřmi a s klimatizací, ale i tak stejně jednou vyjde ven a "praští" ho to "jak horkou pánvičkou" přes hubu. :)

    OdpovědětVymazat