pátek 18. září 2015

Procházky

Musím přiznat, že si dny na vesnici opravdu užívám. Vlastně my všichni si je užíváme. Nela je šťastná, že má přes den klid a odpoledne může volně běhat po polích. Celý týden bylo tak nádherně, že jsem na procházky brala i foťák a zkoušela zachytit tu krásu okamžiku. Některé fotky jsou povedené. Bohužel na objektivu mám nějakou šmouhu a nedaří se mi ji odstranit. Nejspíš budu muset odnést foťák do servisu. Už je vidět, že se dny zkracují a sluníčko zapadá mnohem dřív než v létě.  Naštěstí je stále teplo, tak můžeme stále podnikat dlouhé cesty po okolí. Nejkrásnější je nebe. Každý den je jiné, nové a krásné. Na stromech zatím není poznat, že se blíží podzim. Škoda jen, že se nedá zachytit vůně. Jak fouká větřík a dny se blíží k podzimu, dny tak zvláštně voní. Prostě je tady překrásně. Dneska jsme se vydali k trati a chtěli dojít k řece, jenže nás zaskočil deštík. Nakonec jsme se obrátili k domovu, ale než jsme přišli domů, bylo po dešti. Mějte krásný a pohodový víkend. Rija





















3 komentáře:

  1. Rijo krásné procházky máte a kolem sebe krásnou přírodu!!
    My na procházky nechodíme... každý den s pesanama hraje moje drahá polovička tenis na zahradě :) ... na procházky chodíme v zimě do lesa!!
    Užívejte si klidu a krásy venkova, krásný víkend přeji, Renča

    OdpovědětVymazat
  2. Povedené fotky a hezká příroda. Hezkou neděli. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky a milé povídání. My momentálně na procházky nechodíme. Natírám chemikovi desky do výminku. Štětec mi za těch čtrnáct dnů přirostl k ruce. Přeju hezké podzimní dny. Užívej si chaloupky.

    OdpovědětVymazat