neděle 14. prosince 2014

Třetí adventní neděle

Dneska jsme na adventním svícnu zapálili třetí svíčku, za devět dní tady máme Vánoce. Koukala jsem, že většina z vás má napečeno, koupený stromeček a nazdobeno. Já nějak pokulhávám. Výzdobu nějakou mám, ale k pečení jsem se stále nedostala a stromeček zatím taky nemáme. Místo vánočních příprav, jsem si dneska hrála s látkami a šicím strojem. Počasí se oproti včerejšku otočilo o 360 stupňů, ale procházku jsme si neodpustili. Šli jsme všichni tři a krásně se provětrali. Po příchodu domů jsem uvařila domácí punč, zapálili svíčky a udělali jsme si pohodový večer. Přeji vám krásný pohodový týden. Rija


2 komentáře:

  1. Hezký příspěvek :-) večer s punčem. U nás ted zkoušíme domácí svařené rybizové vínko. Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. U vás je krásná, vánoční pohoda :-) Já letos nemám ani věnec :-)
    Dnes mi od Tebe přišel pohled, mockrát s Adélkou děkujeme! :)

    OdpovědětVymazat