čtvrtek 25. prosince 2014

Polička

Před časem jsem psala o svém tvořícím koutku, který jsem si vytvořila. Po chvilkách se snažím si koutek zabydlet. Kolegyně mi upletla košíky do kterých si můžu uložit spoustu drobností, které nikde nepřekáží. Vysnila jsem si nad stůl poličku na drobnosti, ale přiznám se, že sehnat hezkou poličku se po prohlídce pár obchodů a po nějakém čase na netum, se ukázalo pěkným oříškem. Úplnou náhodou jsem objevila přesně tu pravou a jedinou poličku. Manžel se ani nebránil a zavezl mě do obchodu, ale bohužel poličku neměli. Nezbývalo nic jiného, než poličku objednat přes net. Došla v pátek před Vánoci a manžel poličku v sobotu poskládal a pověsil. Vejde se mi do ní všechno co potřebuji. Byl to takový krásný předvánoční dárek a to jsem netušila, jaká překvapení najdu pod stromečkem. Manžel je prostě báječný a ví čím mi udělá radost.  Ještě mám v hlavě pár nápadů na vytunění koutku, ale už teď se mi v něm tvoří báječně. Rija

5 komentářů:

  1. Ahoj Rijuško,
    přeji krásné svátky a velmi děkuji za tvůj milý pohled. Jsi zlatá.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Rijuško krásné dny a v Novém roce hodně zdraví,štěstí a pohody....Vera

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško měla jsi krásné vánoce a dostala jsi překrásné dárečky ♥ Měj se moc hezky a měj krásný-veselý a úspěšný Nový rok...Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruš,ta tvoje nová polička je moc prima.Líbí se mi,že je na ní i uzavřená zásuvka

    OdpovědětVymazat