neděle 7. prosince 2014

Druhá adventní neděle

Dneska jsme na adventním svícnu zapálili druhou svíčku a za čtrnáct dní je tady Štědrý den. Víkend pomalu končí. Maličko jsem přidělala nějaké dekorace a dodělala poslední část vánočního úklidu a příští víkend začínám péct.Kamarádka mi v týdnu přinesla adventní kalendář. Jednu část jsem měla hotovou asi dva roky, ale chyběly další pytlíčky a ozdoby, takže konečně je kompletní. Chvíli mi trvalo než jsem ho sestavila, ale už nám zdobí chaloupku. Víkend utekl ani nevím jak. Počasí nám opět nepřálo. Naštěstí dneska už tolik nepršelo, tak jsme zvládly jednu delší procházku v podvečerním tichu a pokochaly se s Nelou světýlky. Přeji vám krásný a pohodový pracovní týden. Rija


1 komentář:

  1. Krásná adventní výzdoba! To já, ostuda, ještě ani nemám adventní věnec... :-(

    OdpovědětVymazat