pátek 11. července 2014

Malá procházka

Krásný páteční večer, no pomalu už noc. Měla jsem dneska překrásný den, ale o tom až příště. Na chaloupku jsem přijela včera odpoledne, protože dneska jsem měla dovolenou. Nelinka byla radostí celá bez sebe, že mě vidí, přitom jsem tu nebyla pouhé dva dny. Venku bylo příjemně, tak jsme se všichni vydali na procházku okolo vesnice. Nutně jsem potřebovala jít kolem polí, abych si konečně utrhla pár stébel obilí do kytice, než všechno obilí pohltí žně, které jsou už v plném proudu. Po silnici šla Nela na vodítku, ale za vesnicí jsme ji mohli pustit. Naštěstí koně a ostatní zvířata byla daleko, tak ani neměla v úmyslu zmizet někde v ohradách. Jednou to chudinka už zkusila a dostala pěknou pecku od ohradníku pod proudem. Tentokrát šla vzorně po cestě a byla ráda, že se může pořádně proběhnout. Krásně dozrává obilí a v polích to krásně voní létem. Konečně i u nás sem tam trošku naprší, tak nemusíme zalévat a můžu se kochat přírodou, která s vodou ožila. Pořád říkám, že je u nás krásně. Rija







2 komentáře: