pátek 18. ledna 2013

Na křídlech vážky

 
V posledních letech mám pocit, že dny neskutečně letí, ale poslední dobou se snad ještě více zrychlují. Zjišťuji, že si nestíhám den ani pořádně užít. Zvlášť v zimě si připadám jak zmatený medvěd, který zapomněl usnout zimním spánkem. Příjdu domů z práce za tmy a už se mi chce spát. Celý týden se těším na víkend, který pak uběhne rychlostí blesku a člověk ani neví že vůbec nějaký víkend byl. Takže to na člověka příjdou občas smutné myšlenky. I mě se to v poslední době stává a pak se těším na jaro, až se den prodlouží a až bude zase svítit sluníčko. No ještě si musíme chvíli počkat. V takových chvílích mě trošku rozveselí moje chlupatá kulička, i když to taky není zaručené, zvlášť když ji vezmu k holiči na stříhání. To si pak hraje na uraženou a odmítá se vyfotit a nebo se stihne ušpinit dřív než vezmu do ruky foťák. Zima nezima ve středu jsem s ní musela k holiči. Ten prachový sníh dokáže během chvilky z plyšového zvířátka udělat obrovskou ledovou kouli a pak mi chvíli trvá, než je z koule opět plyšáček. Takže madam byla zbytek večera uražená a nepřešlo ji to ani když jsem šla jíst. Takže když nefunguje zvířátko, stoprocentně na rozptýlení zabere nečekaný a milý balíček, který na vás čeká ve schránce, když se vracíte z práce, obtěžkaná nákupem a zasypaná sněhovými vločkami spíš připomínáte sněhuláka než elegantní ženu, vracející se z práce. Včera na mě jeden takový malý balíček čekal ve schránce. Před časem jsem sháněla kovové drobnůstky, kterými bych ozdobila svoje tvoření a moje kamarádka mi nabídla, že jich pár doma má a že mi pošle. Poslala a celou hromadu, že jsem si chvíli připadala jako Popelka, která přebírá hrách. Už teď lituji, že nemám víc volna, protože v nejbližších týdnech určitě jehlu z ruky nepustím. Jenže ouha z balíčku vypadlo i něco jiného. Kamarádka Maruška přibalila ručně vyrobený šperk v nádherné tyrkysové barvě. Je to překrásná vážka, něco takového ještě nemám. A jako správná žena, jsem okamžitě letěla do šatníku najít něco k čemu by se šperk hodil. No po delším hledání jsem vybrala zajímavou černou halenku na které je vážka nádhernou ozdobou. Maruško mockrát ti děkuji. Než se s vámi rozloučím, tak prozradím, že brzo ke mě připutuje ještě jeden dáreček na který se už teď moc těším, ale neprozradím co v něm bude, to je tajemství. Krásný páteční večer a užijte si krásný bílý víkend.  Jen doufám, že do rána nezapadáme, protože tady padá a padá. Venku je nádherně. Rija
Nebudu se fotit a nebudu a nebudu
Tak už ti to stačí

Nestačí, já to věděla



Dneska je pátek, tak kdy už konečně pojedeme na chalupu. Tak dělej já už jsem zabalená.

A padá

A padá

A stále padá

Neseš mlíčko?

2 komentáře:

  1. Líbí se mi ty huňatý kočičky, tedy spíše kocouři podle hlav!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak to nejsou kocouři, ale kočky. Obě jsou to holky moje chlupaté......

      Vymazat