sobota 12. května 2012

Květnová zahrádka

Konečně venku prší. Ještě ráno nás vzbudilo sluníčko a teploměr ukazoval v devět ráno na sluníčku 27 stupňů. Musela jsem zalévat, protože květiny rychle uvadaly a kromě toho, v době naší nepřítomnosti, se mi skalkou přehnalo tornádo v podobě krtka. Většina květin byla vykopána i s kořeny a v těch vedrech usychaly. Ještě večer jsem vykopané květiny zkusila znovu zahrabat a nezbývalo čekat, jestli se vzetí. Už kolem poledního bylo zataženo a než začly kostelní zvony zvonit poledne začalo pršet. Prší s menšími přestávkami celé odpoledne a všechny povadlé kytky se vzetily. Doufám, že déšť ještě pár dní vydrží, aby se vyschlá zem trošku vzpamatovala a my mohli udělat další záhonky. Letos mi krásně rozkvetl rododendron. Je celý obsypaný květy. Musím říct, že v květnu je zahrádka nejkrásnější a plná úžasných barev. Užívejte si krásné sobotní odpoledne. Rija





4 komentáře:

  1. Krásné fotky :-) Ty růžové karafiátky, jsme kdysi taky měly, moc hezky voněly :-) Pěkný zbytek víkendu. Marie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majunko voní až se z té vůně točí hlava.....teprve dneska jsem zjistila, že je každý jiný. Krásný večer Rija

      Vymazat
  2. Pěkné fotky a nádherný příspěvek, miluji kytičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amelie díky, možná letos vykvetou nově nasazené, tak se snad budu mět čím pochlubit. Rija

      Vymazat