pátek 18. května 2012

Doma je doma

Dneska jsem byla u lékaře a odpoledne jsem se stavila za maminkou. Venku krásně svítilo sluníčko a tak jsme se rozhodly, že se projdeme po okolí mojí rodné vesnice. Už jsem několik let nebyla dál než u rodičů a nebo u bráchy, tak jsem procházku uvítala. Naštěstí na sluníčku bylo krásně a tak jsme se toulaly v místech, kam jsme chodívaly s maminkou, když jsem byla malá. Asi stárnu, protože pohled na určitá místa, ve mě vyvolával nostalgické pocity. Spousta věcí se za ty roky změnilo a tak jsem se nestačila divit, jak krajina mého dětství vypadá dnes. I tak jsem s procházkou spokojená. Potvrdilo se mi, že doma je doma a domov je tam kde člověk prožije dětství. Krásný večer Rija










2 komentáře:

  1. Takový nádherný kraj a přírodu Ti mohu jedině závidět. Máš se kam vracet.

    OdpovědětVymazat
  2. úžasné fotky,dýchá z nich klid a pohoda.

    OdpovědětVymazat