úterý 21. června 2022

Nebeská podívaná

Krásný první letní večer. Máme tady léto. Musím si zvyknout, že čas prostě nezastavím a dny letí kolem mě čím dál větší rychlostí. Od včerejška jsem nasadila odpočinkové tempo. Včera mi nebylo dobře, nejspíš blížící se bouřkou. Musela jsem si chvíli i lehnout. Když jsem vyšla na zahradu, obloha vypadala jak z nějakého apokalyptického filmu. Foukal silný vítr a obloha nevěštila nic dobrého. Naštěstí radar hlásil, že nám se bouřka vyhne. Párkrát se v dálce zablesklo, zahřměl hrom a byl klid. Jen oblaka nám ještě chvíli předváděla nebeskou podívanou. I když z té nádhery mrazilo, pokusila jsem se ten okamžik zachytit. Rija






















4 komentáře:

  1. Krásné nebeské fotky.
    Stáňa - http://veverkoviny.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky přímo z hororového filmu. U nás bylo nebe jen hodně šedivé a spustil se pořádný líják. Ale k žádným škodám v okolí nedošlo. To někde to nebylo zrovna OK.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, krásná podívaná.
    Rijo, přeji i krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Jari fotografie jsou přímo úžasné. také ráda fotím takovou dramatickou oblohu, Cosi z ní vyzařuje krásného i když hodně nebezpečného. Přeji Ti příjemné letní dny

    OdpovědětVymazat