neděle 20. března 2022

První jarní den

 Dnes nám podle astronomického kalendáře začalo jaro. Ranní teploty to sice stále nechtějí pochopit a pořád nás trápí mrazíky, ale věřím, že nás velmi brzy přestanou trápit. Na příští týden hlásí krásné jarní teploty kolem 17 stupňů. Z okolních zahrádek slyším čilý pracovní ruch. Letos je to se mnou horší. Momentálně nesmím na sluníčko, tak velmi obtížně hledám místečka, kde bych mohla realizovat svou vášeň pro zahradu. Většina zahrady je na celodenním sluníčku. Jeden den v týdnu bylo pod mrakem, tak jsem po příjezdu z práce lítala po zahradě s nůžkami, jako kometa a snažila se ostříhat, alespoň to nejhorší a trošku vyhrabat rostlinky ze suché trávy. Jen je pro mě dost těžké nebýt moc na sluníčku, když mě práce venku moc těší. Včera jsem využila stínu, který vrhal dřevník na kousek pozemku a pustila jsem se do jarní výzdoby. Osázet truhlíky byla hračka, ale realizace dalšího nápadu, který jsem viděla na internetu už nebyla taková legrace. Což o to, materiálu máme na zahradě i v okolí vesnice dostatek, ale ruce si dělaly co chtěly a nějak nechtěly spolupracovat s mozkem:-))). Užila jsem si čerstvého vzduchu ve stínku. Kytky na zahrádce se také snaží. Momentálně kvete zlatý déšť, mini kosatce, bledule, první narcisky a poslední druh sněženek. Každý den se ale objeví něco nového. Užívám si každého dne, kdy to jde. Příjemné jarní dny i vám všem. Rija
















7 komentářů:

  1. Moc hezké fotografie k nastávajícím jarním dnům.

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy Jari, u vás už toho kvete, dokonce už i koniklec leze, kvete zlatý déšť, narcisky. To je paráda. Tady začíná všechno teprve nasazovat pupeny a včera dokonce ještě sněžilo. To tu ale není žádná výjimka. Před čtyřmi roky jsme tu měli sněhové závěje a mráz...Přeji Ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, ahoj. Hezké fotografie, moc se mi líbí hnízdečko. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, kvete ti toho spousta a máš krásně osázené truhlíky.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné jaro je u vás, Rijo!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jaro je prostě tady. Zaujalo mne to hnízdo. Vypadá moc dobře.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Jaro mám opravdu ze všech ročních období nejradši a je to hlavně kvůli příznivému počasí, kdy není ani příliš velké vedro a ani nějaká velká zima. My jsme si navíc vloni pořídili na chalupu nová krbová kamna, u kterých se chladnější jarní večery tráví naprosto bezvadně, takže se opět nemohu dočkat na březen! :-)

    OdpovědětVymazat