sobota 27. listopadu 2021

Bílá pohádka

 Přeji pohodovou sobotu. Musím říct, že jsem ráno s obavami vyhlížela z okna, protože včera sníh trošku tál. V noci sněžilo, protože všechny moje včerejší stopy zmizely a navíc mrzlo. Pro motoristy počasí nic moc, ale pro mě nádhera. Během chvíle se mi změnily plány na dnešní den. Tak jsem změnila plány i já. Oblékly jsme se a vyrazily s Nelinkou na procházku. Včera se stavěla ke sněhu s odporem, ale nejspíš přes noc změnila názor, protože vypadala jak utržená z řetězu. Místy se snažila potápět ve sněhu. Dovádění ji maličko komplikovalo oblečení. Nějak moc holka zhubla a kabátek se jí pletl pod nohy. Takže nakonec jsem jí ho sundala. Naštěstí byla nula a nebyly jsme venku až tak dlouho, aby se nachladila. Doma upadla do pelíšku a spala jak zabitá. Ani vysavač ji neprobudil. Jsem ráda, že jsem si té bílé nádhery užila, dokud byla skoro nedotčená. Rákos kolem rybníka lehl pod tíhou sněhu a krásně se odkryl výhled na celý rybník a ostrůvek. Něco přes den roztálo, ale předpovídají, že by měl ještě nějaký sníh napadnout. Takže se musíme dostatečně pokochat, nejspíš to bude poslední sníh letošní zimy:-))). Krásný před adventní večer. Rija














3 komentáře:

  1. Hezké zimní fotky. U nás pořád bez sněhu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jari, moc krásné fotografie zimní krajiny. U nás na severu sníh není a už tři týdny je pořád tma. Sluníčko, pokud náhodou vykoukne, tak jen na chvilku mezerou v oblacích. Nellinka je úžasná. Hlavně, aby vám ta krása vydržela do Vánoc. Měj se moc hezky a Nellinku za mě pomazli.Jara

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nám trochu nasněžilo, ale tolik jako u vás tedy ne.
    Moc hezké fotečky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat