neděle 1. srpna 2021

Zahrádka na začátku srpna

 Je to až k nevíře, jak ten čas šíleně letí. Už máme srpen. V legraci každý rok říkám, že už nám začínají klepat na dveře Vánoce. Ačkoli je to pokus o humor, tak je to poslední dobou skoro pravda. Než se otočím, je tu podzim a hned Vánoce. No ale nebojte, nechci teď strašit s Vánoci. Chtěla bych ještě zůstat u léta. Nad ránem u nás krásně, zahradnicky, napršelo. Pršelo asi do devíti a zahrádka zase ožila. Už to venku začínalo vypadat, že budu moc vyrazit do záhonů, ale opět se zatáhlo a právě krásně prší. Stihla jsem proběhnout zahrádkou s foťákem a vyfotit pár kvítků, kterým se daří. Udělala jsem dobře, že jsem dva oleandry umístila k domu. Večer nádherně voní. Zajímavé je, že se barva květů začíná měnit. Dlouho byly drobné a růžové. Letos jsou velké a sem tam se v růžové objeví bílé žilkování. Když je horký večer, tak se obývákem line krásná, opojná vůně. Zbytek kytiček je odkvetlých a potřebují ostříhat, aby stihly ještě do podzimu potěšit moje oko,  krásnými kvítky. Ostřížím zrakem jsem obhlédla místa a v rychlosti udělala v hlavě soupis prací, které jsou potřeba udělat do podzimu. Stále mám, co vylepšovat. Rija


















6 komentářů:

  1. Opravdu moc hezké fotografie ze zahrady,radost se dívat.👍

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky Ti to kvete. A mně se líbí i ty ozdobné kopřivy. Moc hezké fotografie pro potěchu oka i duše. Přeji Ti krásný c nový měsíc...už srpen.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásné slunečnice. U nás z mnoha vysazených přežily jen dvě, o zbytek se postarali slimáci...
    Měj se, Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná letní zahrádka! Potěcha oka pro mě, spousta práce, ale i relaxace pro tebe :-)
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, koukám, jak ti to vše krásně kvete. Radost pohledět.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat