neděle 7. ledna 2018

První týden v novém roce

Pomalu nám končí první týden v novém roce. Jaký byl? Jako každý první týden, hektický, bláznivý, příšerný. Vždycky začátkem roku mám nejvíc práce a nevím, co dřív. Za to doma vládl klid a pohoda. Přijíždíme za tmy domů, takže se toho moc dělat nedá. Krátká procházka s Nelou (nevýhoda malé vesnice, při pouličním osvětlení ji projdete raz dva). Nezbývá než se věnovat ruční práci. Před koncem roku jsem začala jednu pidi výšivku a v pátek jsem ji dodělala. Je to základ pro polštářek, jen zatím nevím, kdy jej ušiji. V týdnu jsem si udělala radost. Přinesla jsem si nové šaty. Toužím po takových už mnoho let a teď na ně konečně došlo. V sobotu byly Tři králové, i u nás byli. Jako každý rok jsme řešili zda odstrojit stromeček nebo ne. Jednou ho odstrojíme, jednou ne. Manžel je horší jak malé dítě, tak proč mu neudělat trochu radosti. Pustila jsem se tedy do výroby nových doplňků do obýváku. Dokud nebudou hotové, tak beru stromeček na milost :-))). Trošku mě štvalo, že všude v republice bylo o víkendu nádherně slunečno, jen u nás mlha, že by zabloudil i Rákosníček a tma jak v pytli. Těšila jsem se na pořádnou víkendovou procházku. Dneska mi to nedalo a inverze ne inverze, tma ne tma vyrazili jsme. Naštěstí nefoukalo, tak se nám šlo příjemně. Chodíme podél státní hranice k řece, takže Nelinka si užívá volnosti bez vodítka. Musím přiznat, že jsme s Nelinkou pořádně zlenošily, jen manžel je v dobré kondici. Nezbývá než trénovat a zlepšovat kondici. Přeji vám krásný a pohodový pracovní týden. Jdu zápasit s jehlou. Rija









5 komentářů:

  1. U nás v Podkrkonoší bylo dnes tedy taky zataženo, šedivo, ponuro- dá se říci nevlídno.
    Klidné dny nového týdne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že pod mrakem a nevlídno bylo dneska všude. Já paty z domu nevytáhla...
    A ten právě končící týden jsem pracovně měla taky hodně hektický. Ani se mi nechce věřit, že to byly jen 4 pracovní dny...

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, motivek na polštářek je moc krásný, tak ať je brzy hotový :-). Krásný týden a přeji trošku sluníčka, když ne na obloze, tak alespoň na tváři :-). ZaZa

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Rijo, jsem ráda, že jsem objevila blog další zahradnice. U nás byly dva úplně rozdílné dny. Sobota překrásná jako v březnu a neděle celá propršela, že by ani psa ven nevyhnal. Budu ráda, když se podíváte i na mou zahradu. Zdraví a dobrý rok přeje Míša

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, moc krásná výšivka. Pěkné dny.

    OdpovědětVymazat