úterý 16. ledna 2018

Ach ty kostky

Krásný zimní večer. Moc vám všem děkuji za návštěvy a krásné komentáře, které mi necháváte. Konečně to dneska venku vypadalo zimě. V práci jsem zasněně koukala z okna, jak se sypou bílé vločky z okna. Děsím se toho, co mě čeká až přijedu domů, pořádně si musím namasírovat svaly. Jenže ouha,  přijedu domů a tady jemně pocukrováno, chodníky suché a manžel chudák stojí v zácpě v Brně a nemůže se dostat domů. My jsme mezitím s Nelinkou zvládly zatopit v krbu. Tedy topila jsem já, Nelinka proháněla kočky. Sedíme si v teple, Nelinka podřimuje a já sedím s šálkem čaje, probírám látky, které jsem si dnes koupila a přemýšlím, co z nich udělám. Jsem úplně nemožná, nemůžu projít kolem galanterky, abych si něco nekoupila a dnes jsem byla hned dvakrát. Nejdřív jsem si koupila jen pár bavlnek a přízi na háčkování. Jenže cestou z práce na vlak jsem šla obhlédnout novou galanterii a už to jelo. Tady kousek látky, tady druhý, tuhle krajku a tuhle také a ještě nitě. A už v tom zase lítám. Poslední dobou jsem šití úplně propadla. Jako žádná švadlena ze mě nejspíš nebude, ale zvládám ušít si závěsy, dečky a polštářky a to pro potěšení stačí. Sice samotná příprava se u mě rovná projektování nejméně atomové elektrárny. Než si všechno naměřím, označím a nastříhám, je to věda. Užívám si komfortu nového pracovního stolu a manžel se nestačí divit, jak během chvilky dokáži zasypat půl pokoje látkami. Před vánoci jsem si plánovala obléknout obývák do krásných červenozelených doplňků, jenže volných víkendů jsem nakonec moc neměla a tak nakonec obývák zůstal při starém. K šití jsem se dostala až teď a měla jsem velkou motivaci. Až ušiji nové dekorace, tak odstrojím stromeček a obývák dostane nový kabátek. Přesný postup jsem nedodržela, protože jsem hned v sobotu ráno stromeček zlikvidovala a najednou se mi zdálo, že je v něm nějak moc prostoru, tak jsem trošku pošoupala nábytkem a pak sedla ke stroji a hurá na to. Elán mi opravdu nechybí, ale jsem pomalá ještě víc jak hlemýžď. Poslední steh jsem ušila v neděli večer, ale mám hotovo. Zvládla jsem ušít čtyři polštářky z vínového kanafasu, jeden se srdíčky a nové závěsy. Jsem zvědavá jak dlouho mi tahle kombinace vydrží, ale čím dál víc propadám vínové. Krásný a ničím nerušený večer. Já se jdu vrhnout na vyšívání, mám toho tady víc než dost. Rija



3 komentáře:

  1. Polštářky moc pěkné, sladěné barvou i se svíčkami a tulipány. Krásně jsi si pohrála s obměnou interiéru :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, moc hezké polštářky a vše krásně ladí. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jak vlezu do galanterie nebo do látek, neodcházím z prázdnou i když vlastně nic nepotřebuji. Polštářky jsou moc hezké. Příjemné ladění barev. Tak ať se daří i nadále.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat