pátek 24. dubna 2015

Pro potěšení

Nevím, jak to máte vy děvčata, ale já když si jdu koupit nějaké oblečení tak vysloveně trpím. Ve všem vypadám hrozně, nic mi nesluší a v poslední době zjišťuji, že velikost prodávaných oděvů se čím dál zmenšuje. Když už náhodou objevím nějaký kus, který by odpovídal požadavkům, je nevyhovující barva. Letos jsem se rozhodla, že je na čase rozloučit se, se svým milovaným baloňákem a pořídit si nový. Jenže tu nastal šílený problém, nikde neměli to pravé, to vysněné přesně na mě. Pomaličku jsem se začala smiřovat, že letošní jaro ještě přežiji v tom starém. Úplnou náhodou jsem přeci jen objevila ten svůj vysněný a kupodivu splňoval požadavky jak na velikost, střih, tak i na barvu. Manžel mi k němu daroval krásnou pokojovou fialku, abych věděla, že nezapomněl. Já taky ne. Tak a konečně můžu mezi lidi. Rija


1 komentář:

  1. MIlá Rio přesně ty samé pocity mám já ,vzhledem k tomu že jsem přibrala na vá tak se mi úplně změnil tvar postavy a s oblečením nastal problém.Ještě k tomu všemu bydlím v menším městě kde jsou 2 butiky s největším číslem 42 když já by tak potřebovala xL.Já i když si něco koupím třeba v obchodě mi to chválí když příjdu domů obleču se do toho a víckrát to na sebe nedám.Tak aspoň vidíš že nejsi jaksi sama.Krásné dny přeje Luďka.

    OdpovědětVymazat