pondělí 6. dubna 2015

Pohlazení starých časů

Všichni známe velikonoční tradice, pomlázku, barvení vajíček a další. Mám tři chlapy, tak každý rok připravuji pomlázku a kromě kraslic kupuji i čokoladová vajíčka. Letos jsem ke kraslici přidala pro manžela novou knihu. Vyšla nová z kolekce, kterou mu kupuji už třetí rok. No a protože vánoční knihy už má manžel přečtené a momentálně neměl co číst, tak zajíček přinesl letos i knihu. No trošku u nás inovoval tradice. Na manželovu otázku, jestli mám pro něj vajíčko, jsem mu odpověděla, že mám letos trošku překvápko. Jenže velikonoce inovoval i manžel. Prý je blbé, že dostanu nařezané a ještě jim za to dám odměnu, tak jsem letos dostala zajíčka i já. A jak jinak než čokoládu, mon cherry miluji. U druhé krabičky jsem si říkala, že i mě zajíček donesl knihu. Krásný obal a při otevření jsem si přečetla pravdivý citát: "Člověk dokáže odolat všemu....kromě pokušení". Ano pokušení tam číhalo, belgické pralinky. Originální bonboniera a spousta pokušení v podobě výborné čokolády. Až zmizí čokoláda, zbyde krásná krabička a těch není nikdy dost. Rija



3 komentáře:

  1. Z Tvých příspěvků je vidět, jaké pohoda u vás v rodině panuje :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný dáreček. Měj se moc krásně. Ozvi se někdy. Tina

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruš,po knížce se podívám,vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat