úterý 31. března 2015

Počasí se zbláznilo

Už mi to začíná připadat jako normální počasí před velikonocemi. Na vánoce je krásně jak v dubnu a na velikonoce to venku vypadá jak v prosinci. I když jsem moc ráda, že bydlím na jihu republiky a dnešní sněhová nadílka se nám vyhla. Počasí dává jasně najevo, že je za dveřmi apríl. Nad ránem začalo pršet, když jsme se byly s Nelinkou vyvenčit, tak se zrovna klubalo sluníčko z nebeské postele a když jsem šla do práce tak poprchalo. Během dne se scénář opakoval asi stokrát, jen intenzita větru neustále sílila. Měla jsem docela štěstí, že když se strhla nějaká slota, tak jsem byla zrovna někde schovaná. Odpoledne jsem měla takové dost hektické Nejdříve u lékaře na kontrole a pak jsem se snažila sehnat vhodnou obuv, abych nemusela na pár dní pořizovat nové kozačky. K mé smůle jsem si před pár týdny utrhla u zimních bot jezdce. Těch pár dní zimy jsem vytáhla staré kozačky, ale dnes ráno dosloužily. A k mé smůle nebyly doma ani jediné uzavřené boty, v tomhle je nevýhoda dvou domácností. Tomu se říká zákon schválnosti. Naštěstí jezdce nahradil drát. Ovšem v mém případě byl docela problém sehnat vhodné boty. Hlavně výška podpadku je vždy jiná než chci. Nakonec jsem sehnala lodičky, které se mi zamlouvaly, tak doufám že v nich nezmrznu. A vlastně jsem už připravená na velikonoce a zajíček mě letos nepokaká :-))). Když se přehnaly všechny druhy nečasu, tak v podvečer se na obloze objevilo sluníčko. Sice venku děsně fouká, ale už je jasno a na nebi září Venuše. Jo a protože mám foťák neustále po ruce, tak se mi podařilo zachytit po ránu, cestou do práce, jednu nádhernou duhu. Mějte se krásně. Rija






2 komentáře:

  1. Máš pravdu poslední dva dny se počasí zbláznilo.
    Dnes už podruhé jsem se setkala s pořekadlem pokaká tě zajíček. To neznám.

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, taky jsem zírala na tu sněhovou nadílku:-)))

    OdpovědětVymazat