sobota 17. ledna 2015

Sobotní den

Sobotní den začal jako obvykle. Roztopila jsem troubu a dala jsem péct chleba. Byly jsme doma sami dvě s Nelou a než se chleba upekl, tak jsme se zašly provětrat. Cestou z procházky mě napadlo, že udělám manželovi radost, když ještě včera večer vrtal díry, aby pověsil kapsář. Udělala jsem těsto na bábovku a tak po chlebu šla do trouby bábovka a po ní ještě sekaná. Ve čtvrtek jsme tady měli technika na kotel a měli jsme špatně nastavený těsnící ventil, takže jsme včera v šatně měli menší louži. Po kalamitě nám zbylo spoustu mokrých boxů s časopisy, které jsem nechávala přes noc usušit. Když už jsem byla v tom kramaření, tak jsem vysavačem a hadrem vzala celou chalupu. Nevěřili by jste, jak Nela úspěšně přemisťuje nitě z mého šití. Měly jsme je úplně všude. Než dojel manžel měla jsem uklizeno. Dali jsme si oběd a po obědě kávu s bábovkou. Jediná vada na kráse dnešního dne, bylo šílené šero celý den. I tak jsme se odpoledne vydali na procházku. Došli jsme jen kousek. Nejdříve jsme se zastavili kousek od domu a sledovali strom obsypaný kalousy ušatými. Netušila jsem kolik jich tady máme. Na stromě jich sedělo asi patnáct a i když se vyplašili, tak poposedávali po okolních stromech a já si je mohla docela zblízka prohlédnout. Jen škoda, že v šeru fotit neumím. Byla to úžasná podívaná. Venku je tma, rozsvítili jsme si stromeček, který je pořád nádherný a krásně voní, zapalili svíčky a já vytáhla opět vyšívání. Přeji vám krásný a pohodový večer. Rija



2 komentáře:

  1. Výstavní bábovka .... hned bych si dala:-)
    A šero je u nás taky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruš,bábovka i chlebík vypadají hodně jedle
    a po procházce určitě přišli hodně vhod.
    Moc tě zdravím a užij si pěkné nedělní
    odpoledne...třeba s další procházkou.

    OdpovědětVymazat