neděle 18. ledna 2015

Lednová neděle

Krásný nedělní podvečer vám přeji. Doufám, že jste přes víkend načerpali síly do dalšího pracovního týdne. Já určitě ano. Konečně mě po týdnu opustila migréna. Ve čtvrtek jsem byla nucena odejít z práce a ani tma a postel nepomohly. Už jsem se začínala bát, že se jí u mě zalíbilo a zůstane se mnou. Naštěstí odešla do pryč a doufám, že hned tak nepříjde. Nedělní ráno prosvětlily sluneční paprsky, takže vyprané prádlo putovalo ven na sušák. Po dopoledním kafíčku a pravidelné procházce po zahradě, jsme vzali s manželem Nelinku na procházku. Na zahrádce mi kvetou dvě sněženky. Kde je doba, kdy se mi od sněženek bělaly celé záhony. Sněženky se prostě vytratily. Šly jsme se jako obvykle projít k rybníku. Hladina byla klidná jako zrcadlo a nádherně se v ní odrážely stromy. Domů přišla Nelinka jako malé čuňátko, v noci pršelo, tak si určitě dokážete představit, co zbylo z té krásné bílé plyšové kuličky. Naštěstí sprcha z ní udělala opět domácího mazlíčka. Po obědě jsme přivezli maminku na kafíčko. Krásně jsme si zase popovídali a když jsme maminku odvezli domů, využili jsme krásného počasí a šli opět ven. Tentokrát na druhý konec. Nelinka byla nadšená, že jsme zase venku a lítala jak střelená. Doma únavou padla a spí jak mimino. Prádlo venku krásně proschlo, takže je tak akorát na žehlení. Tím je jasné, co dneska večer budu dělat. Závidím ženám, které žehlení milují. No je to taky potřeba a jak říkala moje babička:"...s chutí do toho půl je hotovo"...Krásný nedělní večer a pohodový pracovní týden. Rija
Osamocena v trávě








No tak do Rakouska tedy nepůjdem

1 komentář: