pondělí 13. října 2014

Zahrádka

Krásné říjnové pondělí. Dnešní den opět připomínal podzim, což se o neděli říct nedá. Od rána svítilo sluníčko a taky hřálo. Takže se rtuť teploměru vyšplhala až na 24 stupňů ve stínu a já celý den běhala po zahradě v kraťasích a tričku. Občas je výhodou mít nemocný počítač. Manžel mě sice na chvíli pustí na svůj, ale nemám možnost upravovat fotky a další kousky se tam nedají dělat, takže místo sezení u něj jsem raději víkend ztrávila venku. Sobota byla sice pošmourná, ale teplá a tak jsem využila počasí a šla řádit na zahrádku. Řekla jsem, že když mě ten bylinkový záhon tak šel, tak se pustím do dalších záhonů a měnších úprav stávajících záhonů. Celou sobotu jsem oddrnovávala části trávníku. Manžel sice svůj boj vzdal, ale znáte to, je živitel tak mu ty úbytky trávníku člověk musí servírovat pěkně pomaličku. Zatím je to jen plocha, další úpravy jsou teprve v pořadí. Když už jsem měla rýč v ruce a zem je tak akorát mokrá, tak jsem hned rozšířila záhon podél zahradního domku. Když jsem předloni dělala původní záhonek, tak jsem ho udělala hodně uzoučký, spíš takový nenápadný. Takže jsem ho tentokrát kousek rozšířila, pokračování zase někdy jindy. Pivoňky dostaly lepší místo a místo nich přišla hortenzie a čechrava. Místo ještě je a pár dalších rostlin taky. Po menších přesunech jsem byla tak nadšená, jak mi to jde, že jsem se pustila do kompletní změny dalšího záhonu. Ještě štěstí, že víkend má jen dva dny. Už tak jsem večer nemohla usnout a dnešek přetrpěla na pracovní židli. Už aby byl opět víkend. Rija






1 komentář: