středa 22. října 2014

Další....

Minulý týden mi kolegyně přinesla další knihu. Tentokrát to byl román české autorky Markéty Harasimové Sametová kůže. Vzala jsem si ji v úterý do vlaku, aby mi cesta rychleji ubíhala. To jsem ale netušila,  že se od knihy nebudu moct odtrhnout. Je to román ze současnosti. Taková romantika s detektivní zápletkou. Do knihy jsem se tak ponořila,  že jsem každou volnou chvilku musela číst. Za pět dni jsem měla knížku přečtenou.  Vřele ji všem doporucuji. Dokonce jsem se přistihla, jak přemýšlím o hereckém obsazení, pokud by někdo uvažoval o jejím filmovém zpracování. Chystám se navštívit knihkupectví a koupit další čtení. Pořád říkám knížek není nikdy dost. Přeji vám všem dobrou noc. Rija
Foto internet

1 komentář:

  1. Děkuji za tip Rijuško. Pokud mohu doporučit ... četla jsi již od Jojo Moyesové NEŽ JSEM TĚ POZNALA ... naprosto úžasná knížka.
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat