pondělí 1. dubna 2013

U dvanácti měsíčků

Do krásného velikonočního pondělí nás vzbudily sluneční paprsky. Venku bylo krásně a pod teplými paprsky sníh rychle odtával. Naskytl se mi nádherný kontrast zimy, v podobě sněhu, a hřející paprsky nastupujícího jara. Zima se zatím nehodlá vzdát a tak mi pohled na skalku připomněl scénu z pohádky O dvanácti měsíčkách, kdy jde Maruška v zimě pro fialky. Mě na skalce vykvetl další trs fialek, přímo uprostřed sněhové pokrývky. Sluneční paprsky prozářily i mou skrovnou velikonoční výzdobu. Je mnohem hezčí než ve světle blesku. Při pohledu na velikonoční stůl, jsem si uvědomila, že jsem vám neukázala jakou ozdobu mi dělají dárečky ze dvou výměn, kterých jsem se letos zúčastnila. Přeji vám krásný zbytek slunečného dne a my se jdeme s Nelou ještě projít, než odjedeme zase domů. Rija

I Maruška by mi mohla závidět

Kdoulovec chodím každou chvíli kontrolovat a doufám, že letos opravdu vykvete




1 komentář:

  1. Jaro konečně klepe na vrátka i u vás! Maruška fialky určitě závidí ;-) Krásné jarní dny, Rijo !

    OdpovědětVymazat