sobota 18. srpna 2012

Letní den

Krásný hodně pozdní večer, nebo už skoro krásnou noc. Nějak v posledních dnech nestíhám a nebo stíhám jiné věci než počítač. Letošní prázdniny mám hodně rozlítané a udělala jsem si čas na svoje kamarádky a známé a posezení s nimi. Víkendy věnuji manželovi, dětem (tedy pokud mi to dovolí), zahrádce, zvířátkům a sama sobě. Dneska bylo nádherně a tak jsme s manželem odpoledne sedli na kolo a jeli se provětrat. Ujeli jsme jen 30 km, ale mě to stačilo. Cestou jsme se zatavili na kofolu a jako bonus jsme si dali zmrzlinový pohár. Byl opravdu moc dobrý. Na záteční cestě se před námi rozprostřel úžasný pohled na vrcholky Pálavských kopců a kousek dál jsme míjeli pole plné čápů. Kopce jsem ještě nějaké vyfotila, ale čápy už ne, protože jak u mě bývá zvykem, nemám dobitý foťák. Tak čápy na mou prosbu vyfotitl manžel mobilem. Doma jsme si rozdělali gril a upekli dobré masíčko a kukuřici, co jsem utrhla cestou. Je vidět, že se blíží podzim, protože kukuřice začíná dozrávat. Jako obvykle nám společnost dělali naše zvířátka, i když tento víkend máme o jednoho méně. Zrzek se ztratil, doufám že je jen někde na záletech a brzy se mi vrátí. Už mi chybí to jeho mňoukání a rozvalování na klíně. Místo něho se začíná mazlit Betynka. Ta ztrácí ostych a už se nebojí ani toho našeho poplašňáka v bílém a nechá se vláčet za ucho či tlapku po celé zahradě, dokud Nela nedostane na zadek a nechá Bety chvíli na pokoji. No a protože je venku nádherně ( i když už začíná být večer chladno) tak se sezení venku protahuje do pozdních večerních hodin. Přeji vám proto krásnou dobrou noc a zítra příjemnou neděli Rija










1 komentář: