sobota 11. srpna 2012

Když venku prší

No prší, je asi trošku nadnesené, ale počasí dneska bylo jak v dubnu. Ochladilo se, chvíli trošku sprchlo, pak svítilo sluníčko a pak opět déšť. Počasí a pracovní vypění mnulých dní rozhodlo, že se dneska bude jenom lenošit. Nemám to moc ve zvyku, ale skoro týdenní boj s technikou a prokousávání novým programem mi dalo dost zabrat. Proto jsem se rozhodla, že vám trošku odtajním svou sbírku medvídků. Na Vánoce to bude už pět let, co jsem dostala svého prvního medvídka, po kterém jsem moc toužila, abych mohla vytvořit na chaloupce malou dekoraci. Byl maličký a spíš jen z legrace, protože manžel nemohl uvěřit, že bych ve svých letech opravdu mohla chtít medvídka. Když viděl mou radost, pochopil že jsem svá slova myslela vážně. Dneska jich mám přes 80 a nejsou jen plyšoví. Tři jsem si dovezla ze svých cest do zahraničí, jednomu je přes padesát let, jednomu skoro sedmedesát a jeden osmdesát. Tak vás zvu na malou procházku mou sbírku. Rija

                         Medvídka v puntíkované košili jsem si dovezla z Francie









Medvědice je také z Francie







Tento velikán bude mít zachvíli 55 let



Dánská medvědice


Svíčka

Oranžový medvídek je mýdlo a zlatý svíčka

3 komentáře:

  1. Krááááááááááásný méďové ♥ Taky už jich mám dost, sice si říkám, že bych se měla krotit, ale kdo by jim odolal, že?! :-) Hezký zbytek víkendu. Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná sbírka! Máš je všechny takhle hezky vystavené?

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, mám. Fotila jsem je na jejich místech. Nejsou zdaleka všichni, ale to jsem nechala zase až někdy příště. Některé musí projít rekonstrukcí a někteří zatím nemají své místečko.

    OdpovědětVymazat