pondělí 19. prosince 2011

Adventní čas

Na adventním věnci se rozsvítila poslední svíčka a do Vánoc chybí už jen pár dní. Všude vrcholí přípravy, peče se poslední cukroví,  dokončuje se poslední úklid. Vánoční stromeček čeká, až se přinese do pokoje, aby se mohl nazdobit. Doma voní jehličí, vanilka a skořice. Jistě i u vás to o víkendu vypadalo podobně. I já měla v plánu spoustu věcí, které musím o víkendu ještě zvládnout, ale znáte to. Člověk míní a bloklé záda mění. V pátek jsem se špatně otočila, křup a už to bylo. Celý víkend jsem chodila jak pokřivený paragraf. Takže z plánovaných věci jsem nakonec neudělala nic. Jen jsem dokončila pár ozdob, připravila svícen, který bude zdobit štědrovečerní stůl a vytáhla krásný keramický betlém, který mi darovala kamarádka. Pohodu si užívali jen domácí mazlíčci. Naše kočky využijí každou příležitost, aby proklouzly do domu a než se člověk otočí, tak okupují nejoblíbenější místo, které doma máme. Doufám, že vy máte už všechno hotovo a těšíte se, tak jako vaše děti, na příchod Ježíška. Přeji vám pohodové dny do vánoc. Rija




Žádné komentáře:

Okomentovat