sobota 3. srpna 2024

U Sázavy

 Ačkoliv jsem neměla dost sil k nějakým větším túrám zvládla jsem dvě menší procházky podél Sázavy. Jedno odpoledne jsme se byli podívat na tábořiště Jaroslava Foglara. Vůbec se mu nedivím, že si to místo oblíbil. Velký prostor u řeky s výhledem na skály. No, co víc si přát. U břehu se předváděla nutrie a já měla štěstí, že jsem zmáčkla spousť ve chvíli, kdy kolem ní proletěla vážka, a tak má nutrie krásnou ozdobu. Druhé odpoledne jsme se byli podívat na Stvořidla. Tam byla Sázava naprosto kouzelná a vydržela bych na kameni sedět hodiny. Miluji pohled do bublající vody. Jen mě mrzí, že jsem se necítila o něco lépe, určitě bych smočila nohy ve vodě. Zbožňuji chodit v mělkých vodách, po kamení a jen tak relaxovat. Nemusím se koupat, stačí mi být u vody a mít nohy po kotníky ponořené a jsem spokojená. Na to, že jsme byli omezení mou indispozicí jsme si těch pár dní mimo domov užili. Rija





















6 komentářů:

  1. To je moc dobře, když si člověk může říci, že měl pěkné dny.
    Fotka s nurtií a vážkou je moc hezká.
    Pohodový klidný víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo ahoj, taky mám moc ráda vodu. Ráda se koupu a plavu, je to fajn. Nelinka je miláček ! Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Tam je pohoda, ale já radši mimo sezónu, kdy je tam klidněji. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotografie z krásné přírody. U vody je vždy co pozorovat a ten klid...to je k nezaplacení. Přeji hezké letní dny.

    OdpovědětVymazat
  5. U Sázavy jsme rok nebyli, jaká ostuda. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Rijo, moc hezké fotky z výletu. Pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat