úterý 4. června 2019

Červen v zahradě

Přestože byly uplynulé týdny takové všelijaké a občas jsem přebíhala od jednoho k druhému, rozdělala spoustu věcí, tak s úpravami na zahradě jsem zase kousek poskočila. Úspěšně se mi daří rozkopávat zahradu a teď mého příkladu následuje i manžel. Udělala jsem základ pro mini ostrůvek vedle pergoly. Manžel se začátkem května podřekl, že udělá snídaňové zákoutí v Provence stylu. Nábytek už mám vyhlídnutý, takže už zbývá vydláždit kousek prostoru, vyrobit nějakou pergolu, která postupně obroste nějakou zajímavou popínavou rostlinkou a můžeme vychutnávat snídani v přírodě. Díky květnovým vydatným dešťům se rostliny zbláznily a zahrada se mění v malý prales. Loni se mi nějakou záhadou objevila v záhonku letnička ostrožka a totálně zaplevelila záhon. Původní plán byl rozsadit a zbytek vyplet. Jenže v době, kdy ještě nic moc nerostlo byl záhonek krásně zelený, potom bylo moc horko, pak pršelo a nakonec má ostrožka poupata a už je mi jí líto ji přetrhat. Takže budu mít alespoň květiny do vázy. Ještě je mnoho práce přede mnou, ale jsem ráda, že všechno, co jsem letos nasadila, tak kvete a roste. I když květnové mrazíky nadělaly pěknou paseku. Chodím si mezi květiny vyčistit hlavu. Večer pak potřebuji narovnat záda:-). Takže přeji krásné červnové dny a já se jdu narovnat. Rija

















5 komentářů:

  1. Jaruško, máš to krásně rozkvetlé a až budete mít tu "Provence" budete to mít ještě krásnější. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, máš nádhernou zahradu. Pobývat v ní, to musí být balzám pro duši :)
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné obrázky zahrady. Je vidět, že je to tvoje radost :-). Krásný den, R.

    OdpovědětVymazat
  4. Jarko, hezky se ti to zelená a kvete...

    OdpovědětVymazat
  5. Zahrada si často řekne, kterou rostlinu kde chce mít... a je to tak správně. Měj se, máš to nádherný. Pavel

    OdpovědětVymazat