neděle 24. března 2019

Titanic

Skoro za minutu dvanáct jsem dnes navštívila výstavu Titanic. Ještě štěstí, že byla prodloužena, jinak bych ji nestihla. Shodou náhod, jsem poslední dobou o Titaniku dost přečetla. Momentálně čtu hodně zajímavý příběh, který začíná právě plavbou Titaniku a obě hlavní hrdinky plavbu přežily. Kniha se jmenuje Kapitánova dcera a napsala ji Leah Fleming. To byl vlastně poslední impuls, proč výstavu vidět. Musím říct, že mě úplně ohromilo, jak sugestivně je udělaná. Při procházení lodní palubou první třídy, hrála příjemná hudba. Při prohlídce kajuty třetí třídy, bylo slyšet hluk motorů a při prohlídce ledovce, mi byla zima. Ledovec byl skutečný led. Vše bylo tak skutečné, že mi běhal mráz po zádech. Byla to skutečná ukázka lidské hlouposti a nabubřelosti s tragickým koncem. Jsem ráda, že jsem výstavu ještě stihla. Rija











2 komentáře:

  1. Určitě to musel být pěkný zážitek.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Podle tvého popisu to vypadá na zajímavě zpracovanou a instalovanou výstavu

    OdpovědětVymazat