úterý 30. října 2018

Podzim

Počasí uplynulých dní u nás připomínalo takový malý blázinec. Někde jsem četla, že letos babí léto nebylo. Tak jsem přemýšlela, zda uplynulé dny nazvat letními, nebo krásným babím létem. Každopádně u nás bylo a je krásně. Spadlo pár kapek, teplota se pohybovala kolem dvacítky a zahrádka vypadala, že chytla druhý dech. Spousta květin rozkvetla, dokonce i růže. I když v podvečer už bylo chladněji, využívala jsem každou volnou chvilku pohledem na večerní zahradu. Pořád se mi nechtělo zazimovat kytky a připravit ji k odpočinku. Konečně minulý týden přišlo slibované ochlazení. Dokonce jedno ráno klesla rtuť teploměru až k -1 stupni. Takže i u nás na jihu Moravy, počasí připomínalo podzim a ne léto. Chladno mě donutilo vykopat hlízy kan a cibulky mečíků a uložit do kůlny. Konečně jsem měla pocit, že je tady opravdový podzim a tak i truhlíky dostaly podzimní kabátek. A když podzim, tak se vším všudy. Vytáhla jsem domečky a večer si hezky svítím. Loni jsem propadla kouzlu domečků a líbí se mi čím dál víc. Ještě štěstí, že po změně času je brzy tma, protože nebýt dnešního větrného dne, tak se snad i opaluji. No ale zůstaneme při tom podzimu, takže krásné a pohodové podzimní dny. Rija


















2 komentáře:

  1. Ahoj :)
    Já už doma taky svítím víc :)
    Máš to moc hezké.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, máš krásně nazdobeno a ty domečky jsou super. Skvělá dekorace.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat