neděle 10. července 2016

Kočičí

Letos se naše kočičí rodinka rozrostla o malou potvůrku Mášu. Zajímalo by mě jaký čerchmant ji zplodil, protože víc jak kočka působí jak jak dravá zvěř. Je jak na klíček. Chvíli neposedí, neustále do člověka špárá, kouše a všechny kolem sebe požduchuje. Nejhůř je na tom asi kocour. Když všichni v blízkosti Náši zdrhnou, tak se připlíží k spícímu kocourovi a už je zakousnutá za krkem a chudák kocour. Máša ho okusuje, skáče po něm a chviličku mu nedá pokoj. Překvapuje, jak je trpělivý a kolik si od té malé potvůrky nechá líbit. Jakmile jeho trpělivost přeteče, začne Mášu plácat ťapkou, když nepřestane, tak se převalí a Mášu zalehne. Ta začne kňučet a chvíli dá pokoj. Někdy se ke kocourovi vrátí, jinde ji zaujme stéblo trávy nebo pnoucí se klematis. Je obdivuhodné, jak dlouho vydrží řádit. Pak někde upadne pod keř a pár hodin je klid. Večer je její energie přímo neutuchající. Opět máme krásné letní večery s kočičím večerníčkem. Prostě máme doma se zvířátky veselo. Rija







5 komentářů:

  1. Rijo, já ti tak rozumím, máme 5 koťat, ach jo :-), oni jsou tak nádherný - když je vezmeš do ruky, mají úžasně "nasraný" "ksicht"
    ale nějak nevíme co s nimi..... 4 kočky co máme doma už je moc...
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. To máte hodného a trpělivého kocourka,já našla kotě,ale moje micka mu dávala hodně zabrat,nechtěla se dělit,musela jsem ho dát sestře,koťátka jsou nejmilejší zvířátka.Zdena

    OdpovědětVymazat
  3. Taky máme 4 koťata, jednoho černého kocoura si chce Eliška nechat, jednu holčičku snad udá, ale dvě koťata mají srostlé prsty a asi je nikdo nebude chtít.... Ale elánu mají všichni až až...

    OdpovědětVymazat
  4. My máme koťátko od soboty. Učíme se, protože kočičku máme poprvé. Navíc máme jedenáctiletou labradorku, z jejichž soužití jsem měla strach, ale zatím se to jeví dobře.
    Sama jsem zvědavá, jak se naše společné žití bude vyvíjet dál ☺
    M.

    OdpovědětVymazat