pátek 29. ledna 2016

Další kniha

Krásný páteční večer přeji. Než jsme se stačili rozkoukat měsíc leden pomaličku končí. Ve středu jsem dočetla další knihu Wilbura Smitha. Tentokrát jsem sáhla po jiném titulu. Při studování, co vše napsal, jsem narazila na titul Pobřeží v plamenech.Vzpomněla jsem si, že kdysi dávno běžela v televizi minisérie a zatoužila jsem přečíst si právě tuto knihu. Kolegyně nezklamala a knihu mi půjčila. Přečetla jsem ji skoro stejně rychle jako tu první. Děj začíná ve válkou zmítané Francii, píše se rok 1917 a mladá Francouzka se zamiluje do letce anglické armády, který žije v Africe. Po smrti milého, odjíždí do Afriky, aby poznala zemi, kde muž vyrůstal, a která se má stát jejím druhým domovem. Pro ty, kdo knihu neznají víc prozrazovat nebudu. Opět jsem četla jedním dechem a nemohla jsem se od ní odpoutat. Vřele doporučuji. Tentokrát mi kolegyně přinesla pokračování. Celá sága obsahuje 13 knih a pochopitelně, že čtu od prostředka. Naštěstí to až tak nevadí, ale určitě přečtu celé dílo. Mějte krásný nadcházející víkend. Rija
Foto: internet

Žádné komentáře:

Okomentovat