pondělí 17. listopadu 2014

Víkend na chaloupce

Když jsem v pátek odjížděla na chaloupku, říkala jsem si, tři dny přede mnou to udělám věcí. Je pondělí večer a když se tak kouknu kolem sebe, není nic vidět. Měla jsem v plánu šít. No šicí stroj jsem sice použila, ale neřekla bych, že jsem šila. V sobotu jsem byla doma sama a určitě to znáte taky. Co dělá žena, když je doma sama? Uklízí. Přesněji řečeno kramuje, jak říká můj manžel. Už pár týdnů přemýšlím, jak zabránit bílým ramenům na oblečení. Věšák jsme před lety udělali na pracovní oblečení a ani ve snu nás tenkrát nenapadlo, že budeme z chalupy odjíždět rovnou do práce a věšák bude sloužit košilím a sakům do práce. Jasně, vestavěná skříň by problém vyřešila, ale peníze jsou potřeba pořád někde jinde. Byla jsem rozhodnutá sehnat nějakou rohož nebo tapetu. Možná bych ji koupila, kdyby kamarádky neměly lepší nápad, dát na zeď látku. No jasně, vždyť je to jednoduché jak facka. Takže došlo na recyklaci starého závěsu, který byl nachystaný na vyhození do kontejneru. Využila jsem dne, kdy není nikdo jiný doma jen já a Nela a ta mě po očku sledovala z pelíšku, jak upravuji věšák. Myslím, že se mi to podařilo a protože byl závěs, opravdu dlouhý, tak zakryl zeď, ještě pod věšákem, kam věším kabelky. A to byl takový malý impuls začít s vánočním úklidem. Pustila jsem se do šatny a dokončila přesuny, co jsem začala minulý týden. Ani se tomu nechce věřit, ale za 14 dní je tady první adventní neděle. Rija


2 komentáře:

  1. No já si taky říkala, kolik toho za víkend stihnu, a stačila jsem ušít jen dva topíky na polštáře:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva nápad s dekoračkou jako tapeta. Vypadá to dobře.

    OdpovědětVymazat